Monday, March 31, 2014

PENGEDAR SAH SHAKLEE AREA SITIAWAN/MANJUNG/LUMUT DAN PULAU PANGKOR

Now Everyone Can Grab Vitamin!


Saya adalah pengedar sah Shaklee di Malaysia secara amnya (group Jutawan). Saya adalah pengedar sah Shaklee di Perak secara khususnya. Saya adalah pengedar sah Shaklee di Sitiawan/Seri Manjung/Lumut/Pulau Pangkor secara perinciannya. ID Shaklee saya 897321. Kesimpulannya, semua penduduk di Malaysia ini iaitu dari Perlis Indera Kayangan hinggalah ke Sabah Negeri Bawah Bayu boleh mendapatkan vitamin Shaklee dengan saya. 

Saya pengedar sah Shaklee di Kota Damansara dan Sungai Buloh
Untuk pengedaran vitamin Shaklee ke seluruh Malaysia saya akan menggunakan perkhidmatan Pos Laju. Modus operandinya mudah sahaja. Sebaik sahaja customer saya membuat pembayaran (bankin/transfer) untuk membeli vitamin Shaklee maka urusan pengeposan pun akan segera diuruskan. Yang paling penting alamat, nama penerima dan no h/p mesti tepat dan betul bagi memastikan kiriman selamat sampai ke tangan pembeli.

Untuk pengedaran di Perak pula juga menggunakan modus operandi yang sama iaitu pos laju atau dengan cara cash on delivery.

Untuk pengedaran vitamin Shaklee tanpa kos pos atau secara cash on delivery (cod) pula ada dua kaedah.



  • Cod di pejabat
  • Cod di rumah

Saya pengedar sah Shaklee di Taman Tun Dr Ismail dan Shah Alam

Cod di pejabat hanya dilakukan pada waktu rehat (12 tengah hari - 1 petang) sahaja. 

Cod di rumah pula dilakukan selepas waktu pejabat. Kebiasaanya saya akan meminta customer saya membuat pembayaran (bankin/transfer) jika pembelian bernilai tinggi.



Anda juga boleh dapatkan produk Shaklee dengan rakan bisness Shaklee saya yang berhampran dengan kawasan anda. Sila lakukan pembelian eksklusif Shaklee menerusi rakan bisnes saya seperti di bawah

  1. Nurul Farahanim - 019-3449413 (kawasan sekitar Ipoh/Kuala Kangsar)
  2. Nurul Ashikin - Semanggol/Taiping 
  3. Maizatul Akmam - 
  4. Fairus Noordin
  5. Nik Nor Syairah 
  6. Zaaidah - 017-4822093 (Kajang/Sik Kedah)



Pertanyaan, konsultasi dan pesanan boleh hubungi saya di:

Nurul Andeliana Abu Bakar
♥ sms/wechat: 014-7314807
♥ Emel : yellow_adam2011@yahoo.com  
♥ Fb:nurul andeliana 

0 ding dong: