Monday, February 16, 2009

:: uwaaa ::

ni gambar kawasan perumahan aku..dan nmpk x kereta skyline hak milik jiran ku itu?








huhu daku sedang meratap pilu ni.. jiran selang sebuah dr umah aku ni... nk pindah... waaa... pasni x dpt la aku menatap kereta skyline gtr miliknye...huhuu..sedeyh2... kete die lawa woo.. ade brabus, harrier n skyline.. bini die pon lawa... br ade anak sorg...

pape pon.. aku bangge dpt tgk skyline tu tepi umah aku walaupon bkn aku punye hahahaaa





6 ding dong:

Rafizah Nordin said...

salam andeliana...mak oiii name...nak panggil ape ni? panggil liana boleh la ye..
tadi g blog akak mintak resepi takoyaki ye...nnt akak edit kat blog ye...esok boleh mai amik...
thanks datang menjenguk yeah...

judeng said...

skyline itu sudah tiada... ades sedeyh.. :P

MaNjE said...

nd, ske takoyaki? muehehe nnt kalau wat hulur2 la sikit dkt manje disini...weeehuuuuu...btw, cun la skyline itu..kalau tak dpt bli, dpt tengok pun ok la ekk...aduiii nak naik..nak naik....

andeliana said...

to kak fiza,
thx sbb sudi kongsi resipi tu..

to judeng..
naseb la pasni korg dtg umah aku dh xleh tgk skyline..huhuu

to manje,
i bru nk try..i xterer msk cm u...i pun nk naik gak skyline tu..xsempat nk ngorat tuan die dh nk pindah

Aep said...

xpe la..saba je la ek..tgu aep bli skyline aep nnt, ndy dtg la tgk puas2..nak naik pon bleh tp kat seat penumpang je la k..huahuauh!!!

izwan7 said...

tgk wira engine gsr dhla..haha